Mennyi ideig tart a kiszállítás? | A kiszállítás általában 24 órát vesz igénybe, ha a termék raktáron van. Minden terméknél fel van tüntetve, hogy raktáron van-e vagy a beszállítónál a várható szállítási időponttal együtt. |
Mennyibe kerül a kiszállítás? | Postaköltség 950Ft-tól a választott szolgáltatótól függően. Részletes szállítási árakat megtalálja oldalunkon a Kiszállítás aloldalon. |
Mik a fizetési lehetőségek? |
Megrendelését kifizetheti: Fizetési lehetőségeket megtalálja oldalunkon a Fizetési lehetőségek alatt. |
Rendelhetek telefonon is? | Igen, rendelhet. Telefonos elérhetőségeinket megtalálja oldalunkon a Kapcsolatok alatt. |
Hogyan használhatom fel a kedvezménykódot? | A kedvezmény kódot a kosárban aktiválhatja itt: "Ha van kuponkódja, akkor kérjük, hogy írja be az alábbi mezőbe: " |
Hogyan tudom meg rendelésem státuszát? |
Megrendelési állapotát fiókjában ellenőrizheti. Ha még nem hozott létre fiókot, akkor a megrendelést visszaigazoló e-mailben található egy link a megrendelés állapotáról. Szükség esetén felveheti velünk a kapcsolatot és megtudhatja rendelésének állapotát ügyfélszolgálatunktól. |
Hogyan működik a Packeta? | Packeta pontok egész Magyarország területén megtalálhatóak, ahol személyesen veheti át csomagját. SMS-ben kap egy kódot, melyet elég megmutatni a csomagponton lévő személyzetnek. Az sms-től számítva 7 napon belül bármikor átveheti csomagját. Még több információt a csomagküldőről a következő linken talál. |
Milyen szolgáltatóval küldik a csomagokat? | Csomagokat különféle szolgáltatóval tudjuk küldeni, melyet az utolsó lépésben tud kiválasztani a kosárban. Részleteket az oldalunkon a Kiszállítás alatt tud meg. |
Mi a teendő ha nem sikerült a kártyás fizetés? |
Sikertelen fizetés esetén két lehetősége van. Ha regisztrált vásárló, akkor fiókja segítségével visszaléphet fizetési kapuhoz, ahol megtalálja az utoljára fizetni kívánt rendelést, vagy belép a visszaigazoló emailbe, melyben megtalálja a rendeléséhez vezető linket. Ha nem regisztrált vásárló, akkor a visszaigazoló email alján található link segítségével visszaléphet rendeléséhez. Segítség esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. |
Vásárolhatok regisztráció nélkül is? | Igen regisztráció nélkül is vásárolhat. Pénztárnál jelölje be a regisztráció nelküli mezőt. |
Hol találom az ÖNVÉDELEM és a KÉSEK részt? |
Ez a rész csak a regisztrált ügyfeleinknek elérhető és csak bejelentkezés után lessz elérhető. Bejelentkezni és regisztráli a következő oldalan tud itt. |
Mire szolgál a rekalmációs asszisztens(vonalkódos matrica), melyet a csomagban kaptam? |
A vonalkódos matrica segítségével visszaküldheti nekünk a megrendelt termékeket teljesen ingyenesen. Elég ráragaszti a csomag tetejére és bevinni egy csomagküldő pontra. Részletes információt a reklamációs asszisztensről az oldalunkon talál |