Kategóriák
 
 
 
 
 
 
 

PANASZELJÁRÁS

Vissza szeretnéd küldeni az árut szeretnél? Küldd el a terméket címünkre a kitöltött panasznyomtatvánnyal együtt és mi szívesen kicseréljük.

1. A csomagot utánvét nélkül szükséges elküldeni a megadott címre (a postán maradó csomagot nem akceptáljuk).
2. A termék nem lehet sérült, nem mutathatja használat jeleit és nem lehet hiányos, beleértve a címkét is.
3. Töltsd ki a panaszlevelet és küldd vissza a csomagban. 
4. Az áru visszaküldésének határideje az áru vevő általi átvételétől számított 14 nap


Ingyenes visszaküldés 

Az ingyenes visszaküldéshez a Reklamációs asszisztenst használhatja. Ragassza fel a csomagban mellékelt címkét, és vigye el a csomagot a Packeta egyik átvételi pontjára. Új címkét az info@waragod.hu címen kérvényezheti.

 

A csomagot az alábbi címünkre is elküldheti. Kérjük, hogy a csomagokat nem a postára, vagy utánvétesen küldje. Ezeket a csomagokat nem fogadjuk el.

Waragod.hu
WARAGOD s.r.o.
GLS Európa u. 2
2351 Alsónémedi
Magyarország

Kérjük ügyeljenek a megfelelő címzésre!

Ügyfélszolgálat 

E-mail: info@waragod.hu
Súgóközpont: ITT találja
Elérhetőség

 


 

PANASZELJÁRÁS

 

1. A vásárló jogosultsága a hibás termék reklamálására
Amennyiben az adott termék hibása vevő jogosult a termék hibáit illető felelősségből adódó jogosultságainak érvényesítésére (reklamálni azt). A panaszról az arra jogosult alkalmazott vagy üzletvezető köteles a kivizsgálást követően haladéktalanul dönteni, nehezebb esetekben, ha a szakértői elbírálása szükséges, 30 napon belül történik.

 

2. Az eladó felelőssége
A termék állampolgároknak való eladása során eladó felel a termék elvárt minőségéért, mennyiségéért, méretéért és súlyáért. Annak hibátlannak kell lennie és meg kell felelnie a technikai normáknak. Eladó felel azon hibákért, melyek a termék átadásakor kerülnek napvilágra és azon hibákért, melyek az átadást követően, a szavatossági időn belül kerülnek napvilágra. A használt termékek esetén eladó nem felel a használat, kopás vagy helytelen kezelés okozta hibákért 

 

3. Reklamáció helye
Az ügyfél reklamálhat abban az üzletben, melyben a terméket megvásárolta. Az interneten vásárolt termékek esetében üzlet alatt az WARAGOD s.r.o., Bratislavská 2640/9, 94901 Nyitra értendő. A vevő a vásárlást a megfelelő vásárlásról szóló irattal igazolja és amennyiben meghosszabbított szavatossági idejű termékről van szó, úgy az aláírt garancialevéllel is. Ideiglenes zárva tartás ill. telephely megszűnése esetén a reklamációt azon a telephelyen szükséges érvényesíteni, melyet az ideiglenes zárva tartás vagy telephely megszűnéséről tájékoztató cédulán tüntetnek fel.  

A reklamáció elfogadásának feltétele, hogy az a garanciavállalás idején belül történjen. A garancia ideje a termék vásárló általi átvételétől számított 24 (huszonnégy) hónap. Amennyiben a termékre hosszabb garancia vonatkozik, eladó köteles az eladás során vevőnek átnyújtani a szabályszerűen kitöltött és igazolt garancialevelet, melyben meghatározzák az adott garancia feltételeit és terjedelmét. Amennyiben a vásárló panasza a hibás termék hibátlanra cserélésével rendeződik, az arra vonatkozó garancia az új termék átvételétől számítódik. Ugyanez érvényes abban az esetben, ha az adott garancia alá tartozó alkatrész vagy tartozék cseréjére kerül sor. 

 

4. Megrendelés törlése
A megrendelés törlése csak annak rögzítését és elküldését megelőzően lehetséges. Amennyiben a megrendelés csomagolásra és elküldésre került, annak törlése nem lehetséges és ügyfél köteles azt a szerződési feltételeknek megfelelően átvenni. 

 

5. Javítható hibák
Javítható hibának minősülnek a termék azon hibái, melyek javításával a termék külalakja, rendeltetése és minősége nem szenved kárt. Amennyiben javítható hibáról van szó, vevő kérheti:
a) a hibák ingyenes, szabályszerű és korai javítását
b) a hibás alkatrész vagy tartozék cseréjét, amennyiben a hibák csak az alkatrészt ill. tartozákot illetik
c) a termék cseréjét, amennyiben azt még nem használták

 

6. Javíthatatlan hibák
Amennyiben javíthatatlan hibákról van szó, melyek akadályozzák a termék rendeltetés szerinti használatát, vevő igényelheti a hibás termék cseréjét hibátlanra. Amennyiben a hibás termék cseréje hibátlanra az eladó részéről nem lehetséges, vevő kérheti a szerződés felbontását és a kifizetett összeg visszatérítését.

 

7. Reklamáció kedvezménnyel való kezelése
Amennyiben a vevő kedvezményt szeretne, a reklamáció kezelése ebben a formában is kezelhető. Kedvezmény a termékre akkor adható, ha javíthatatlan hibákról van szó, melyek akadályozzák a termék rendeltetésszerű használatát. A kedvezmény összegének meghatározásakor figyelembe kell venni a reklamált termék hibáinak mértékét.

 

8. Indokolatlan reklamációért való kiszállás
Indokolatlan reklamációért való kiszállás esetén eladó jogosult a kiszállással kapcsolatos költségeket vevőtől visszaigényelni. Eladó ezen felül fenntartja arra vonatkozó jogait, hogy az ilyen termék vételárát ne térítse vissza és annak más termékre való visszacserélését elutasítsa.

10. Elállás a vásárlástól és termékcsere

Elállás esetén, a visszaküldeni szánt terméket a vásárlónak 14 napja áll rendelkezésre a termék visszaküldésére, a termék átvételétől számítva. Csere esetén a visszaküldési idő 30 naptári nap a termék átvételétől számítva. Csere esetén a vásárló ugyanolyan vagy magasabb összegben választ terméket. Magasabb érték esetén a különbözetet utánvéttel egyenlíti ki.

 

Ezen panaszeljárás 2015. 05.12-től hatályos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió